Nieuws

Nicole Freid (HAK) kandidaat Marketeer of het Year

GIESSEN – Tijdens de uitreiking van de Dutch Marketing Awards wordt bekendgemaakt wie Arno de Jong opvolgt als Marketeer of the Year. Eén van de kandidaten, in een rijtje van tien, is Nicole Freid, directeur marketing en innovatie bij HAK in Giessen. Haar missie: ‘Meer versverwerkte groente op eettafel van Nederlandse gezinnen.’

Op 22 april worden de Dutch Marketing Awards 2021 – georganiseerd door NIMA, PIM en Adformatie – uitgereikt aan Nederlandse bedrijven met de beste marketingprestaties. De Marketeer of the Year is de belangrijkste persoonsgebonden marketingprijs in Nederland.

Trots
Nicole Freid studeerde aan de International School of Economics in Rotterdam en aan de Ecole Superieure de Commerce Bordeaux. Nicole Freid was vanaf april 2013 op ad-interim basis eindverantwoordelijk voor de nieuwe positionering en de voorbereidingen voor de merkcampagne die HAK heeft gedraaid. Eerder was zij, eveneens op ad-interim basis, in diverse marketing- en managementrollen actief voor Mars Nederland. Daarvoor werkte zij voor Spadel Nederland, Spadel Benelux, Beiersdorf en L’Oréal. Zij is getrouwd en heeft twee kinderen.

HAK laat weten: ‘We zijn erg trots op onze HAKtivist die zich iedere dag samen met het team inzet om iedereen te helpen meer groenten te eten.’

(Foto website HAK)

 

LEES OOK

Helpende bord HAK Giessen finalist Initiatief van het Jaar-verkiezing

HAK werkt aan ‘intelligent groentebord’ voor kinderen

Ook interessant