AMSTERDAM / GIESSEN – Honderdtwintig marketeers, strategen, producers en creatieven kwamen donderdag (19-5) bij elkaar voor de uitreiking van de Esprix Awards in het Amsterdamse Felix Meritis. Tijdens deze bijzondere uitreiking werden de winnaars bekendgemaakt. Het Helpende Bord van HAK won Goud en Brons bij de Esprix Awards 2022.
De vakprijs voor de beste marketingcommunicatie campagnes staat voor het verbinden van creativiteit en commercieel succes. Het Helpende Bord won Goud in de categorie Business concepts en Brons in de categorie Business for good.
Eindjuryvoorzitter Edward van de Ridder: ‘Met het helpende bord laat HAK de enorme potentie zien van business-creativiteit: in een corporate omgeving maakt dit echt het verschil voor een groot, traditioneel merk. ‘
Trots
HAK liet weten trots te zijn: ‘Voor ons het bewijs dat het mogelijk is om gelijktijdig zowel je merkwaarde als een maatschappelijk probleem onder de aandacht te brengen. Het Helpende Bord is ontstaan vanuit onze missie en ontworpen aan de hand van wetenschap om kinderen te helpen onbewust meer groenten te eten. We zijn trots op deze awards.’
In totaal werden 136 cases in 12 categorieën ingestuurd. Deze werden beoordeeld door een brede jury van 130 vakgenoten. De jury bekroonde het beste werk met in totaal met 2 gouden, 5 zilveren en 21 bronzen awards.
(Beeld HAK)
LEES OOK
Helpende Bord HAK genomineerd voor Gezonde Innovatie Awards