Nieuws

SBS6 maakt reportage over Hero Challenge bij Abalco Werkendam

WERKENDAM – Een tv-ploeg van SBS6 bezocht Abalco in Werkendam voor een item over de Abalco Hero Challenge. Deze reportage was donderdag 28 november te zien op SBS6.

Tijdens de opnames werden zowel de directie als enkele deelnemers en uitvallers van de challenge geïnterviewd. Het team van Abalco vond het bijzonder leuk dat er op deze manier aandacht werd besteed aan dit initiatief.

Met de Abalco Hero Challenge wilde het bedrijf het gesprek openen over belangrijke thema’s als alcohol, roken en verdovende middelen. Door de medewerkers te stimuleren en bewustwording te creëren, hoopt Abalco bij te dragen aan gezondere keuzes. Hoewel velen na de challenge ongetwijfeld weer een drankje zullen nemen, is er toch een groter besef ontstaan over deze onderwerpen.

Hero Challenge

De Hero Challenge is ontworpen om medewerkers te inspireren tot een gezondere levensstijl. Het draait om 100 dagen geen alcohol, tabak of verdovende middelen, met een financiële beloning om het volhouden net wat makkelijker te maken. Deelnemers die de hele periode succesvol doorlopen, krijgen aan het einde de beloofde 1000 euro en worden uitgebreid in het zonnetje gezet. De challenge eindigt met een test om te bevestigen dat iedereen zich aan de regels heeft gehouden – voor Abalco een kans om op een positieve en luchtige manier gezondheid op de werkvloer te stimuleren.

Abalco Group

Een groep van bedrijven die zich richt op het uitvoeren en leveren van producten voor reiniging, onderhoud en optimalisatie van lucht-, koel- en warmte technische installaties.

(foto Abalco Group op FB)

 

LEES OOK

Gezondheid en gezelligheid gaan hand in hand bij Abalco

 

Ook interessant